• Tiltak og Tilrettelegging
  • Verktøy
  • Kurs og kompetanse
  • Tiltak og Tilrettelegging
  • Verktøy
  • Kurs og kompetanse

  • Artikler
  • Høringsarkivet
  • Videoarkiv
  • Læringsressurs arkiver
  • Kurs og kompetanse
  • Global Search
  • Learning Resource Parent example
  • Blocks
  • Om Statped
  • Våre tjenester
  • Søknad for samarbeidspartnere
  • Søknad for høgskoler og universiteter
  • Søknad for Barnehage
  • Søknader for Pedagogisk Psykologisk Tjeneste
  • Kombinerte sansetap og døvblindhet
  • Kompetansetilbud
Home / Læremidler og ressurser / Learning resources / Tegnspråk, KODA og søsken / Søsken (Tegnspråk, KODA og søsken) / Litteratur (Søsken)
Tilbake til oversikten
Kapitler
  • Søsken (Tegnspråk, KODA og søsken)
    • Litteratur (Søsken)
    • Søskenrelasjon/sårbarhet (Søsken)
    • Språkopplæring (Søsken)
    • Språksituasjon (Søsken)
  • Flerspråklighet (Tegnspråk, KODA og søsken)
    • Referanser
    • Sårbarheter (Flerspråklighet)
    • Tegnspråk som minoritetsspråk (Flerspråklighet)
    • Tegnspråklige ressurser (Flerspråklighet)
  • KODA (Tegnspråk, KODA, og søsken)
    • CODA Norge (KODA)
    • Kultur og identitet (KODA)
    • Språkutvikling (KODA)
    • Tips til andre ressurser (KODA)
    • Språksituasjon (KODA)

Litteratur (Søsken)

Læringsressurs
Lagt ut på 3 dager siden
carl

Vie, M. I. (2021). Hvordan er jeg blitt meg? Om søsken til barn med funksjonsnedsettelse. Rapport NR 01/21 Fagutvikling. Eikholt nasjonalt ressurssenter for døvblinde 

Berkowitz, M.C., & Jonas J.A (2014) Deaf and hearing siblings in conversation 

Forrige kapittel
Neste kapittel
  • Spør oss
  • Kontakt oss
  • Tiltak og Tilrettelegging
  • Søk tjenester
  • Læremidler
  • Kompetansetilbud
  • Tilgjengelighetserklæring
  • Personvernerklæring